Wdrożenie podstawy programowej – materiały do pobrania

Planowanie pracy nauczyciela – scenariusze szkoleń

  • Planowanie pracy nauczyciela na I etapie edukacyjnym. Technologie informacyjno-komunikacyjne. Iwona Brzózka-Złotnicka
  • Planowanie pracy nauczyciela na I etapie edukacyjnym. Technologie informacyjno-komunikacyjne. Halina Król
  • Planowanie pracy nauczyciela na I etapie edukacyjnym. Technologie informacyjno-komunikacyjne. Beata Chodacka
  • Planowanie pracy nauczyciela na I etapie edukacyjnym - pisanie programow nauczania. Joanna Przybylska
  • Planowanie pracy nauczyciela na I etapie edukacyjnym - metody aktywizujące. Magdalena Milczewska
  • Planowanie pracy nauczyciela na I etapie edukacyjnym - edukacja przyrodnicza. Dorota Sobierańska
  • Planowanie pracy nauczyciela na I etapie edukacyjnym - edukacja polonistyczna. Grażyna Walczewska-Klimczak
  • Planowanie pracy nauczyciela na I etapie edukacyjnym - edukacja polonistyczna. Danuta Świerczyńska-Jelonek, Grażyna Walczewska-Klimczak
  • Planowanie pracy nauczyciela na I etapie edukacyjnym - edukacja polonistyczna. Danuta Świerczyńska-Jelonek
  • Planowanie pracy nauczyciela na I etapie edukacyjnym - edukacja matematyczna. Wioletta Jenderko
  • Planowanie pracy nauczyciela na I etapie edukacyjnym - edukacja matematyczna. Małgorzata Skura, Michał Lisicki
  • Planowanie pracy nauczyciela na I etapie edukacyjnym - edukacja matematyczna. Agnieszka Nowak-Łojewska
  • Planowanie pracy nauczyciela na I etapie edukacyjnym - edukacja artystyczna. Joanna Przybylska
  • Uczeń jako odbiorca i interpretator różnych tekstów kultury – scenariusz warsztatów dla nauczycieli języka polskiego szkół podstawowych i gimnazjów. Ewa Nowel
  • Uczeń jako odbiorca i interpretator różnych tekstów kultury. Warsztaty dla nauczycieli języka polskiego - prezentacja. Ewa Nowel
  • Sztuka argumentowania. Warsztaty dla nauczycieli języka polskiego - prezentacja. Kinga Białek
  • Sztuka argumentowania – scenariusz warsztatów dla nauczycieli języka polskiego szkół podstawowych i gimnazjów. Kinga Białek
  • Od planu odtwórczego do planu własnej wypowiedzi. Warsztaty dla nauczycieli języka polskiego - prezentacja. Małgorzata Kosińska-Pułka
  • Od planu odtwórczego do planu własnej wypowiedzi – scenariusz warsztatów dla nauczycieli języka polskiego szkół podstawowych i gimnazjów. Małgorzata Kosińska-Pułka
  • Kształtowanie świadomości językowej uczniów. Warsztaty dla nauczycieli języka polskiego - prezentacja. Stefania Jagło
  • Kształtowanie świadomości językowej uczniów – scenariusz warsztatów dla nauczycieli języka polskiego szkół podstawowych i gimnazjów. Stefania Jagło
  •  

    Materiały szkoleniowe – Monitorowanie wewnętrzne

  • I. Moduł: Rola monitorowania i podstawy prawne jego realizacji (II-IV etap) - prezentacja
  • II. Moduł: Obszary monitorowania realizacji podstawy programowej (II-IV etap) - prezentacja
  • III. Moduł: Organizacja procesu monitorowania w szkole (II-IV etap) - prezentacja
  • IV. Moduł: Narzędzia monitorowania podstawy programowej (II-IV etap) - prezentacja
  • Materiały Moduł I: Rola monitorowania i podstawy prawne jego realizacji (II-IV etap)
  • Materiały Moduł II: Obszary monitorowania realizacji podstawy programowej (II-IV etap)
  • Materiały Moduł III: Organizacja procesu monitorowania w szkole (II-IV etap)
  • Moduł III, zał. 1, 2, 3 (II-IV etap)
  • Materiały Moduł IV: Narzędzia monitorowania podstawy programowej (II-IV etap)
  • Moduł IV, zał. 1, 2, 3, 4 (II-IV etap)
  • Materiały Moduł V: Wykorzystanie wyników monitorowania z uwzględnieniem specyfiki II, III i IV etapu nauczania
  • Monitorowanie realizacji podstawy programowej – podstawowe problemy
  • Monitorowanie realizacji podstawy programowej w przedszkolu i szkole podstawowej (I etap) - prezentacja
  • V. Moduł: Wykorzystanie wyników monitorowania z uwzględnieniem specyfiki II, III i IV etapu nauczania - prezentacja
  • Monitorowanie realizacji podstawy programowej w przedszkolu i szkole podstawowej (I etap)
  •  

    Materiały szkoleniowe – Edukacja wczesnoszkolna od września 2014

  • Materiały i zasoby ORE
  • Generator kart zadań
  • Podstawa programowa, programy nauczania i podręczniki do edukacji wczesnoszkolnej. Zmiany planowane od roku szkolnego 2014/2015
  • Przykładowy scenariusz zajęć 1
  • Przykładowy scenariusz zajęć 2
  • Przykładowy scenariusz zajęć 3
  • Przykładowy scenariusz zajęć 4
  • Sytuacje trudne w pracy nauczyciela
  • Prawo autorskie a otwarte zasoby edukacyjne
  • Neurodydaktyka - 6latek i później
  • Klasa I od 1 września 2014
  • Przykładowy scenariusz zajęć 12
  • Przykładowy scenariusz zajęć 11
  • Przykładowy scenariusz zajęć 10
  • Przykładowy scenariusz zajęć 9
  • Przykładowy scenariusz zajęć 8
  • Przykładowy scenariusz zajęć 7
  • Przykładowy scenariusz zajęć 6
  • Przykładowy scenariusz zajęć 5
  • Wykorzystanie Naszego Elementarza i Poradnika metodycznego
  •  

    Planowanie pracy nauczyciela na IV etapie edukacyjnym

  • „Wszystko jest poezja…”. Poradnik dla nauczycieli przygotowujących uczniów do interpretacji utworów poetyckich na maturze.
  • Planowanie pracy nauczyciela polonisty na IV etapie edukacyjnym. Poradnik metodyczny z przykładami zadań maturalnych
  • Uczeń i nauczyciel w roli rozmówcy. Prezentacja
  • Uczeń i nauczyciel w roli rozmówcy. Scenariusz warsztatów dla nauczycieli języka polskiego liceów ogólnokształcących i techników
  • Planowanie pracy nauczyciela polonisty na IV etapie edukacyjnym. Scenariusz warsztatów dla nauczycieli języka polskiego liceów ogólnokształcących i techników.
  • Planowanie pracy nauczyciela polonisty na IV etapie edukacyjnym. Prezentacja
  • Budowanie wypowiedzi ustnej z zakresu kształcenia językowego opartej na tekstach literackich, popularnonaukowych i publicystycznych. Scenariusz warsztatów dla nauczycieli języka polskiego liceów ogólnokształcących i techników
  • Budowanie wypowiedzi ustnej z zakresu kształcenia językowego opartej na tekstach literackich, popularnonaukowych i publicystycznych. Prezentacja
  • Budowanie wypowiedzi ustnej na podstawie tekstu literackiego i ikonicznego. Scenariusz warsztatów dla nauczycieli języka polskiego liceów ogólnokształcących i techników.
  • Budowanie wypowiedzi ustnej na podstawie tekstu literackiego i ikonicznego. Prezentacja
  •  

     

     

    Ostatnia aktualizacja: