Informujemy, że po zakończeniu szkoleń modułowych będzie można skorzystać jeszcze w ramach pilotażu z następujących działań projektowych:
- W dniach 18–19 stycznia 2018 r. organizujemy ostatnie spotkanie konsultacyjne.
W pierwszej kolejności zapraszamy samorządy, które nie uczestniczyły w grudniowych spotkaniach. Przypominamy, że celem spotkań konsultacyjnych jest praca zespołów reprezentujących poszczególne jednostki samorządu terytorialnego (JST) nad opracowaniem planu rozwoju lokalnej oświaty oraz wspomagania szkół/placówek w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych uczniów. Prosimy o przywiezienie ze sobą przygotowywanych planów, praca nad poszczególnymi materiałami będzie bardziej efektywna, jeśli będzie się odbywać na konkretnych planach JST.
W trakcie dwudniowego spotkania będzie można skorzystać ze wsparcia ekspertów/trenerów. Praca nad planami odbywa się wyłącznie w zespołach JST, dlatego ważne jest także, aby uczestnicy stawili się w pełnym składzie. Eksperci/trenerzy są przez cały czas do dyspozycji uczestników spotkania, reagują na ich potrzeby, włączają się do pracy poszczególnych zespołów, monitorują postęp prac itp.
UWAGA: Spotkanie konsultacyjne wyjątkowo odbędzie się w Centrum Szkoleniowym ORE w Sulejówku ul. Paderewskiego 77. Zapewniamy wyżywienie i nocleg oraz strzeżony parking. Dojazd na spotkanie we własnym zakresie.
- W dniach 24–25 stycznia 2018 r. planujemy szkolenie „Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w świetle zmian prawnych
i finansowych”. Osoby zainteresowane uczestnictwem w szkoleniu prosimy
o rejestrację (wkrótce nabór) za pośrednictwem platformy szkoleniowej ORE.
UWAGA: Szkolenie odbędzie się także w Centrum Szkoleniowym ORE w Sulejówku
ul. Paderewskiego 77. Zapewniamy wyżywienie i nocleg oraz strzeżony parking. Dojazd na spotkanie we własnym zakresie.
- W dniach 1–2 marca 2018 r. obędzie się konferencja podsumowująca pilotaż. Prosimy o zaplanowane uczestnictwa w konferencji, zależy nam na Państwa obecności. Będziemy wręczać potwierdzenia uczestnictwa w pilotażu zarówno indywidualne, jak i dla JST.
UWAGA: Konferencja odbędzie się w Warszawie w hotelu Holiday Park ul. Heroldów 1B, 01-991 Warszawa, tel. +48 511 49 49 49, tj. tam, gdzie odbywały się wszystkie szkolenia modułowe. Podczas konferencji zapewniamy noclegi w pokojach dwuosobowych
i wyżywienie wszystkim uczestnikom oraz opiekę trenerską. Uczestnicy, którzy przyjadą własnym transportem, mają możliwość zaparkowania pojazdu na hotelowym parkingu.
Osoby, które korzystają z transportu publicznego, mogą dojechać we własnym zakresie komunikacją miejską. Metrem do ostatniej stacji MŁOCINY, a następnie autobusem 114
z pobliskiej pętli autobusowej do przystanku MUZEALNA.
Osoby, które zadeklarowały chęć skorzystania z autokaru po zakończeniu spotkania, również zostaną odwiezione z hotelu pod Dworzec Centralny w Warszawie.
- Przypominamy także o możliwości kontaktu z „opiekunami samorządów”
oraz uczestnictwa w sieciach współpracy dla samorządowców na platformie Doskonalenie w sieci (sieci dla poszczególnych typów JST oraz dwie sieci tematyczne: - „Tak krawiec kraje, jak mu materiału staje” (dot. finansowania oświaty) – moderowanie Katarzyna Zychowicz.
- „Skuteczne inicjowanie, realizowanie i wdrażanie procesowego wspomagania na terenie JST” (dot. procesowego wspomagania szkół) – moderowanie Dorota Tomaszewicz i Zofia Domaradzka-Grochowalska.
- Prosimy także o przesyłanie opracowanych lokalnych planów rozwoju oświaty i wspomagania szkół/placówek w terminie do 26 stycznia 2018 r. po wcześniejszej akceptacji opiekuna samorządu. Plany prosimy przesyłać na adres: matuszak@ore.edu.pl.
Wszystkim uczestnikom, którzy już przesłali plany, bardzo dziękujemy!
W razie pytań wątpliwości czy propozycji działań uzupełniających i wspierających Państwa w realizacji działań pilotażowych, prosimy o kontakt z Piotrem Matuszakiem.