Ramowe plany nauczania 2017
Publikacje ORE (2010 – 2014)
- Poradnik dla dyrektora szkoły podstawowej. Ramowe plany nauczania
- Podstawa programowa a zmiany w organizacji LO
- Organizacja pracy szkół od 1 września 2012 roku.
- Kalkulator szkolnych planów nauczania
- Zmiany w organizacji pracy szkół
- Poradnik dla dyrektora liceum ogólnokształcącego. Ramowe plany nauczania
- Poradnik dla dyrektora gimnazjum. Ramowe plany nauczania
- Kalendarz roku szkolnego na lata 2011 - 2029
- Nie taki diabeł straszny czyli jak monitorować podstawę programową
- Monitorowanie podstawy programowej kształcenia ogólnego w praktyce szkolnej
- Monitorowanie wdrażania podstawy programowej kształcenia ogólnego na II, III, IV etapie edukacyjnym
- Monitorowanie (skuteczne i nieuciążliwe) podstawy programowej wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej
- Metoda projektów nie tylko w gimnazjum. Poradnik dla nauczycieli i dyrektorów szkół
- Metoda projektów w gimnazjum. Poradnik dla nauczycieli i dyrektorów gimnazjów.
- Jak organizować i prowadzić gimnazjalne projekty edukacyjne. Poradnik dla dyrektorów, szkolnych organizatorów i opiekunów projektów
- Narzędzia TIK a projekt gimnazjalny
- Jak uczyć o Holokauście. Poradnik metodyczny do nauczania o Holokauście w ramach przedmiotów humanistycznych w zreformowanej szkole
- Zrozumieć Holokaust. Książka pomocnicza do nauczania o zagładzie Żydów
- Przedmioty przyrodnicze w podstawie programowej kształcenia ogólnego
- Wychowanie fizyczne w szkole. Poradnik dla nauczyciela
- Programy nauczania w rzeczywistości szkolnej. Tworzenie – wybór – ewaluacja
- Historia w podstawie programowej kształcenia ogólnego
- Realizacja podstawy programowej z wychowania fizycznego
- Za progiem. Jak rozwija się dziecko i co z tego wynika dla nauczyciela klasy IV
- Na progu. Ile w dziecku ucznia, a w nauczycielu mistrza? O co chodzi w pierwszej klasie?
- Za progiem. Jak rozwija się dziecko i jaka jest rola nauczyciela w tym rozwoju
- Przed progiem - Jakie umiejętności są potrzebne do rozpoczęcia nauki w pierwszej klasie i jak je rozwijać?