Akty prawne
-
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 30 maja 2014 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U. poz. 803)
-
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U. z 2012 r. poz. 977)
-
Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r., poz. 59)
-
Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r., poz. 60)
-
Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie ramowych planów nauczania w szkołach publicznych
Monitorowanie wewnętrzne podstawy programowej – materiały szkoleniowe
- Monitorowanie realizacji podstawy programowej – podstawowe problemy
- Monitorowanie realizacji podstawy programowej – podstawowe problemy
- Monitorowanie realizacji podstawy programowej w przedszkolu i szkole podstawowej (I etap)
- Monitorowanie realizacji podstawy programowej w przedszkolu i szkole podstawowej (I etap) - prezentacja
- Materiały Moduł I: Rola monitorowania i podstawy prawne jego realizacji (II-IV etap)
- Materiały Moduł II: Obszary monitorowania realizacji podstawy programowej (II-IV etap)
- Materiały Moduł III: Organizacja procesu monitorowania w szkole (II-IV etap)
- Moduł III, zał. 1, 2, 3 (II-IV etap)
- Materiały Moduł IV: Narzędzia monitorowania podstawy programowej (II-IV etap)
- Moduł IV, zał. 1, 2, 3, 4 (II-IV etap)
- Materiały Moduł V: Wykorzystanie wyników monitorowania z uwzględnieniem specyfiki II, III i IV etapu nauczania
- I. Moduł: Rola monitorowania i podstawy prawne jego realizacji (II-IV etap) - prezentacja
- II. Moduł: Obszary monitorowania realizacji podstawy programowej (II-IV etap) - prezentacja
- III. Moduł: Organizacja procesu monitorowania w szkole (II-IV etap) - prezentacja
- IV. Moduł: Narzędzia monitorowania podstawy programowej (II-IV etap) - prezentacja
- V. Moduł: Wykorzystanie wyników monitorowania z uwzględnieniem specyfiki II, III i IV etapu nauczania - prezentacja