Przejdź do treśći Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do ORE poleca Przejdź do Stopka Przejdź do deklaracji dostępności
  • mniejsza czcionka A
  • normalna czcionka A
  • większa-czcionka A
  • kontrast czarny tekst na białym tle A
  • kontrast czarny tekst na zółtym tle A
  • kontrast żółty tekst na czarnym tle A

Ośrodek Rozwoju Edukacji - przeniesienie do strony głównej serwisu ColorMag

Wyszukiwarka
Pole wymagane. Wpisz minimum 3 znaki.

Strona główna » Kształcenie i wychowanie » Podstawa programowa » Planowanie i ewaluacja pracy dydaktycznej

podstawa programowa


podstawa programowa kształcenia ogólnego dla przedszkoli i szkół podstawowych
podstawa programowa kształcenia ogólnego, liceum-technikum i branżowej szkoły II stopnia
1 kwietnia 2015

Planowanie i ewaluacja pracy dydaktycznej

  • Koncepcja nowej podstawy programowej i jej realizacja - prezentacja
  • Planowanie, realizacja i ewaluacja pracy nauczyciela przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej - Materiały szkoleniowe
  • Planowanie, realizacja i ewaluacja pracy nauczyciela przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej - prezentacja
  • Planowanie, monitorowanie realizacji oraz ewaluacja pracy nauczyciela wychowania fizycznego (II-IV etap)
  • Załącznik - Planowanie, monitorowanie realizacji oraz ewaluacja pracy nauczyciela wychowania fizycznego (II-IV etap)
  • Razem z dzieckiem. Planowanie, realizacja i ewaluacja pracy w klasach I-III szkoły podstawowej
  • Przyroda w szkole ponadgimnazjalnej. Poradnik metodyczny
  • Aspekty pracy nauczyciela wychowania fizycznego w szkole podstawowej. II etap edukacyjny
  • Poradnik dla nauczycieli wychowania fizycznego w szkole ponadgimnazjalnej
  • WF z KLASĄ w szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej
  • Historia i społeczeństwo. Planowanie – realizacja – ewaluacja

Ostatnia aktualizacja: 28 listopada 2017

  • Print

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.