Przejdź do treśći Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do ORE poleca Przejdź do Stopka Przejdź do deklaracji dostępności
  • mniejsza czcionka A
  • normalna czcionka A
  • większa-czcionka A
  • kontrast czarny tekst na białym tle A
  • kontrast czarny tekst na zółtym tle A
  • kontrast żółty tekst na czarnym tle A

Ośrodek Rozwoju Edukacji - przeniesienie do strony głównej serwisu ColorMag

Wyszukiwarka
Pole wymagane. Wpisz minimum 3 znaki.

Strona główna » Kształcenie i wychowanie » Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi » Dysfunkcja słuchu
30 marca 2015

Dysfunkcja słuchu

  • Wskazania dla nauczyciela do pracy z dziećmi słabosłyszącymi w przedszkolu
  • Praktyczna rola orzeczenia w pracy z dzieckiem głuchoniewidomym – jego konsekwencje dla dziecka, nauczycieli i rodziców, autor: Małgorzata Książek
  • Rola komunikacji migowej w rozwoju i edukacji dzieci głuchych, autor: Paweł Rutkowski
  • Dostosowywanie wymagań wobec dziecka niesłyszącego i słabosłyszącego w edukacji przedszkolnej

Ostatnia aktualizacja: 15 października 2019

  • Print

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.