Celem wydarzenia jest popularyzacja stosowania innowacyjnych form urozmaicenia edukacji, szczególnie w zakresie nauki przedsiębiorczości. Inicjatywa jest częścią ogólnopolskiej akcji, która przede wszystkim ma za zadanie nauczyć młodzież, nauczycieli oraz szkoleniowców wykorzystywania w nauce narzędzi on-line pomagających przełożyć wiedzę na praktykę.
Podczas konferencji przedstawione zostaną takie elementy jak:
-
Wykorzystanie gier symulacyjnych on-line w zakresie nauczania przedsiębiorczości
-
Rozwijanie światowej klasy innowatorów – jak skutecznie nauczać, niezbędnego obecnie w pracy, kreatywnego rozwiązywania problemów
-
Pobudzanie umiejętności kreatywności, komunikacji i pracy zespołowej z wykorzystaniem narzędzi szkoleniowych
-
Różnorodne narzędzia stymulujące prowadzenie interaktywnych dyskusji.
-
Zagrajmy w ich grę. Wykorzystanie metod z gier on-line w motywacji uczniów do nauki. Wydarzenie będzie poruszało zagadnienia związane z nauką przedsiębiorczości.
Chcemy wywołać dyskusję na temat kształcenia młodzieży w zakresie postaw przedsiębiorczych pomiędzy trzema najistotniejszymi i silnie ze sobą związanymi sektorami: Edukacja dzieci i młodzieży, uczelnie wyższe i biznes. W tym celu przeprowadzimy panel dyskusyjny, w którym udział wezmą m.in. przedstawiciele Uczelni Łazarskiego – Grażyna Drażba – Derdej oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej – Anna Andrzejewska i Józef Bednarek.
Podczas konferencji podsumowane zostaną także wyniki konkursu" Przedsiębiorcza szkoła jutra" w tym rozdanie nagród dla zwycięzców. W ramach promowania dobrych praktyk odbędzie się prezentacja ekonomicznej gry internetowej Mana Game, będącej przykładem narzędzia on-line przeznaczonego do nauki przedsiębiorczości.
Organizator:
Mana Sp. z o.o.
Data i miejsce:
Warszawa, 27 sierpnia 2014 r.
Adresaci:
Osoby mające wpływ na kształt nauki przedsiębiorczości w szkołach. Przedstawiciele administracji publicznej, dyrektorzy szkół, nauczyciele, uczniowie szkół ponadgimnazjalnych, kadra i studenci uczelni wyższych.
Strona internetowa wydarzenia: