Jak sobie radzić z prowokacyjnymi zachowaniami uczniów? Metoda konstruktywnej konfrontacji

Program „Jak sobie radzić z prowokacyjnymi zachowaniami uczniów? Metoda konstruktywnej konfrontacji” został opracowany przez zespół autorów z Centrum Metodycznego Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej, obecnie Ośrodka Rozwoju Edukacji. Upowszechniany jest od 2007 roku.

Program adresowany jest do rad pedagogicznych starszych klas szkół podstawowych, szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych.
 
Jego celem jest poszerzenie repertuaru reakcji nauczyciela o nowe, bardziej efektywne metody wychowawcze i zwiększanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi zachowaniami uczniów.
 
Program w szkołach prowadzą  przygotowani przez trenerów ORE realizatorzy. Szkolenie rady pedagogicznej ma formę 4-godzinnego wykładu interaktywnego, opartego na prezentacji multimedialnej, z elementami warsztatu.

Szkoły mogą zamawiać szkolenia bezpośredniou uprawnionych realizatorów programu.

 

 

 

Ostatnia aktualizacja: