Lp. | Nazwa | Forma | Adresat | Termin |
---|---|---|---|---|
1 | Wczesne rozpoznawanie zaburzeń uczenia się czytania i pisania u uczniów szkół podstawowych klas I–III oraz planowanie działań postdiagnostycznych wspierających realizację podstawy programowej | szkolenie | poradnie psychologiczno-pedagogiczne | IIII kwartał 2021 r. |
2 | Diagnoza poziomu rozwoju językowego uczniów klas I–III szkół podstawowych oraz działania postdiagnostyczne wspierające realizację treści wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego w zaburzeniach mowy i języka | szkolenie | poradnie psychologiczno-pedagogiczne | I–III kwartał 2021 Miejskie Przedszkole nr 97 w Katowicach |
3 | Organizacja cyklu webinariów z obszarów tematycznych, dotyczących form wsparcia dla pracowników oświaty z zakresu ochrony zdrowia psychicznego, a w szczególności podczas doświadczania sytuacji trudnych, kryzysowych i traumatycznych oraz opracowanie materia | szkolenia online | poradnie psychologiczno-pedagogiczne, placówki doskonalenia nauczycieli, przedszkola, szkoły | zadanie realizowane w roku szkolnym 2020/2021 |
4 | Praca z grupą zróżnicowaną – nowe zadanie nauczycieli szkół ogólnodostępnych | publikacja elektroniczna, szkolenie stacjonarne /online | placówki doskonalenia nauczycieli, poradnie psychologiczno-pedagogiczne, biblioteki pedagogiczne, środowisko edukacyjne | IV kwartał 2020 r. – III kwartał 2021 r. |
5 | Dobry klimat dla edukacji włączającej | publikacja elektroniczna, szkolenie stacjonarne /online | placówki doskonalenia nauczycieli, poradnie psychologiczno-pedagogiczne, biblioteki pedagogiczne, środowisko edukacyjne | IV kwartał 2020 r. – III kwartał 2021 r. |
6 | Wykorzystanie TIK i narzędzi pracy zdalnej w pracy z grupą uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami | publikacja elektroniczna, szkolenie stacjonarne /online | placówki doskonalenia nauczycieli, poradnie psychologiczno-pedagogiczne, biblioteki pedagogiczne, środowisko edukacyjne | IV kwartał 2020 r. – III kwartał 2021 r. |
7 | Model SCWEW – budowanie wsparcia dla szkół ogólnodostępnych | publikacja elektroniczna | placówki doskonalenia nauczycieli, poradnie psychologiczno-pedagogiczne, biblioteki pedagogiczne, środowisko edukacyjne | IV kwartał 2020 r. |
8 | Opracowanie pakietów poradników skierowanych do poradni p-p, kadr edukacji włączającej, rodziców i uczniów | pakiety poradników | poradnie psychologiczno-pedagogiczne, placówki skonalenia nauczycieli, kuratoria oświaty, jednostki samorządu terytorialnego, szkoły, przedszkola | IV kwartał 2020 r. – I kwartał 2021 r. |
9 | Opracowanie 5 pakietów materiałów szkoleniowych obejmujących opis sposobu prowadzenia szkoleń i doradztwa opracowanych na podstawie ramowych programów uwzględniających założenia modelu | pakiety materiałów merytorycznych | poradnie psychologiczno-pedagogiczne, placówki skonalenia nauczycieli, kuratoria oświaty, jednostki samorządu terytorialnego, szkoły, przedszkola | IV kwartał 2020 r. |
10 | Opracowanie 5 ramowych programów szkolenia dla kadr poradni psychologiczno-pedagogicznych, placówek doskonalenia nauczycieli, szkół i przedszkoli, jednostek samorządu terytorialnego oraz kuratoriów oświaty | materiał merytoryczny | poradnie psychologiczno-pedagogiczne, placówki skonalenia nauczycieli, kuratoria oświaty, jednostki samorządu terytorialnego, szkoły, przedszkola | IV kwartał 2020 r. |
11 | Opracowanie pakietów e-materiałów zawierających narzędzia i procedury z zakresu poradnictwa psychologicn-pedagogicznego | materiał merytoryczny | poradnie psychologiczno-pedagogiczne, predszkola, szkoły | IV kwartał 2020 r. – I kwartał 2021 r. |
12 | Szkolenia z zakresu edukacji właczającej dla pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych, placówek doskonalenia nauczycieli, szkół, przedszkoli, pdn i ppp | szkolenia stacjonarne/online | poradnie psychologiczno-pedagogiczne, placówki doskonalenia nauczycieli, kuratoria oświaty, jednostki samorządu terytorialnego, przedszkola, szkoły | IV kwartał 2020 r. |
13 | Opracowanie publikacji „Przykładowe metody i formy pracy na lekcjach matematyki dla uczniów słabowidzących w klasie zróżnicowanej pod względem potrzeb edukacyjnych w ogólnodostępnej szkole podstawowej” | publikacja | poradnie psychologiczno-pedagogiczne, przedszkola, szkoły, placówki doskonalenia nauczycieli | IV kwartał 2020 r. |
14 | Opracowanie publikacji „Uczeń w sytuacji kryzysowej. Wspierająca rola pracowników oświaty” | publikacja | poradnie psychologiczno-pedagogiczne, przedszkola, szkoły, placówki doskonalenia nauczycieli | IV kwartał 2020 r. |
test table press
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2020