Planowanie i ewaluacja pracy
Planowanie i ewaluacja pracy − poradniki w formacie epub
- Historia i społeczeństwo. Planowanie – realizacja – ewaluacja
- WF z KLASĄ w szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej
- Poradnik dla nauczycieli wychowania fizycznego w szkole ponadgimnazjalnej
- Aspekty pracy nauczyciela wychowania fizycznego w szkole podstawowej. II etap edukacyjny
- Przyroda w szkole ponadgimnazjalnej. Poradnik metodyczny
- Razem z dzieckiem. Planowanie, realizacja i ewaluacja pracy w klasach I-III szkoły podstawowej
Planowanie i ewaluacja pracy − poradniki w formacie pdf
- Razem z dzieckiem. Planowanie, realizacja i ewaluacja pracy w klasach I-III szkoły podstawowej
- Przyroda w szkole ponadgimnazjalnej. Poradnik metodyczny
- Aspekty pracy nauczyciela wychowania fizycznego w szkole podstawowej. II etap edukacyjny
- Poradnik dla nauczycieli wychowania fizycznego w szkole ponadgimnazjalnej
- WF z KLASĄ w szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej
- Historia i społeczeństwo. Planowanie – realizacja – ewaluacja
- Koncepcja nowej podstawy programowej i jej realizacja - prezentacja
- Planowanie, monitorowanie realizacji oraz ewaluacja pracy nauczyciela wychowania fizycznego (II-IV etap)
- Planowanie, realizacja i ewaluacja pracy nauczyciela przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej - Materiały szkoleniowe
- Planowanie, realizacja i ewaluacja pracy nauczyciela przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej - prezentacja
- Załącznik - Planowanie, monitorowanie realizacji oraz ewaluacja pracy nauczyciela wychowania fizycznego (II-IV etap)
- Planowanie pracy nauczyciela na I etapie edukacyjnym edukacja artystyczna. Jesienny pejzaż-perspektywa
- Wybrane obszary edukacji matematycznej dzieci. Poradnik dla nauczycieli klas I-III. Agnieszka Nowak-Łojewska
- Dziecko w dialogu z tekstem literackim. Danuta Świerczyńska-Jelonek, Grażyna Walczewska-Klimczak
- Edukacja artystyczna w edukacji najmłodszych uczniów szkoły podstawowej. Małgorzata Sieńczewska, Dorota Sobierańska, Marta Radwańska
- Matematyka od przedszkola. Metody i zasady wprowadzania pojęć matematycznych. Przygotowanie do rozumienia liczb i posługiwania się nimi. Małgorzata Skura & Michał Lisicki
Monitorowanie wewnętrzne
- Monitorowanie (skuteczne i nieuciążliwe) podstawy programowej wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej
- Nie taki diabeł straszny czyli jak monitorować podstawę programową
- Monitorowanie podstawy programowej kształcenia ogólnego w praktyce szkolnej
- Monitorowanie wdrażania podstawy programowej kształcenia ogólnego na II, III, IV etapie edukacyjnym
Monitorowanie zewnętrzne
Informacje o wynikach monitorowania realizacji podstawy programowej
- Informacja o wynikach monitorowania wdrażania podstawy programowej wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego w roku szkolnym 2009/2010
- Informacja o wynikach monitorowania wdrażania podstawy programowej wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego w roku szkolnym 2010/2011
- Informacja o wynikach monitorowania wdrażania podstawy programowej wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego w roku szkolnym 2011/2012
- Informacja o wynikach monitorowania wdrażania podstawy programowej wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego w roku szkolnym 2012/2013
- Raport zbiorczy z monitorowania wdrażania podstawy programowej wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego, realizowanego w latach 2010-2012
- Informacja o wynikach monitorowania realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego w roku szkolnym 2013/2014
- Informacja o wynikach monitorowania realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego w roku szkolnym 2014/2015
Varia
Dziecko w szkole − poradniki w formacie epub
- Za progiem. Jak rozwija się dziecko i co z tego wynika dla nauczyciela klasy IV
- Na progu. Ile w dziecku ucznia, a w nauczycielu mistrza? O co chodzi w pierwszej klasie?
- Za progiem. Jak rozwija się dziecko i jaka jest rola nauczyciela w tym rozwoju
Metoda projektów − poradnik w formacie epub
Programy nauczania − poradnik w formacie epub