Przejdź do treśći Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do ORE poleca Przejdź do Stopka Przejdź do deklaracji dostępności
  • mniejsza czcionka A
  • normalna czcionka A
  • większa-czcionka A
  • kontrast czarny tekst na białym tle A
  • kontrast czarny tekst na zółtym tle A
  • kontrast żółty tekst na czarnym tle A

Ośrodek Rozwoju Edukacji - przeniesienie do strony głównej serwisu Ośrodek Rozwoju Edukacji

  • Reforma
  • Kontakt
  • Patronaty
  • Newsletter
  • BIP
  • ORE na Facebooku
  • Kanał ORE na You Tube
  • EN
  • EU
  • ORE
    • Aktualności
    • O nas
    • Struktura ORE 1
    • Praca w ORE
    • ORE poleca
    • Oferta doskonalenia ORE
    • Wydziały
      • Wydział Innowacji i Rozwoju
      • Wydział Resocjalizacji i Socjoterapii
      • Wydział Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych
      • Wydział Wychowania i Profilaktyki
      • Wydział Diagnozy i Współpracy z Poradniami
      • Zespół Projektu Wspomaganie Szkół
      • Wydział Rozwoju Kompetencji Kluczowych
      • Wydział Rozwoju Kompetencji Społecznych i Obywatelskich
      • Wydział Projektów
      • Wydział Nadzoru Pedagogicznego
      • Wydział Edukacji dla Rynku Pracy
      • Wydział Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego
      • Wydział Wspierania Kształcenia Zawodowego
      • Wydział Upowszechniania Zasobów
      • Wydział Wydawnictw
  • Kształcenie i wychowanie
    • Uczeń zdolny
    • Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
    • Podstawa programowa
      • Podstawa programowa
    • Matura
    • Nasz elementarz z obudową
    • Edukacja najmłodszych
    • Resocjalizacja i socjoterapia
    • Wychowanie i profilaktyka
    • Diagnoza uczniów
  • Szkolnictwo branżowe
    • Szkolnictwo branżowe
    • Podstawa programowa
    • Dodatkowe umiejętności zawodowe
    • Wydział Wspierania Kształcenia Zawodowego (WKZ)
    • Wydział Edukacji dla Rynku Pracy
    • Archiwum publikacji
  • Doradztwo zawodowe
    • Przykładowe programy realizacji doradztwa zawodowego i WSDZ
    • Wydział Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego
    • Portal Doradztwo edukacyjno-zawodowe
    • Projekt Eurodoradztwo
    • Sieci Wsparcia Doradca Zawodowy
  • Szkoła
    • Zarządzanie szkołą
    • Kompetencje społeczne i obywatelskie
    • Dla samorządów
    • Dla rodziców
    • Dla uczniów
    • Promocja zdrowia
    • Języki obce
    • Wspomaganie szkół i przedszkoli
  • Projekty PO WER
    • Szkolenia
    • Projekty realizowane
      • Diagnoza psychologiczno-pedagogiczna
      • Opracowanie modelu SCWEW
      • Pilotażowe wdrożenie modelu SCWEW
      • Szkolenia i doradztwo dla poradni
      • Tworzenie e-materiałów dydaktycznych do kształcenia ogólnego – Etap II
      • Tworzenie e-zasobów do kształcenia zawodowego
      • Weryfikacja i odbiór produktów projektów konkursowych z Działania 2.14
      • Zarządzanie oświatą w samorządach – Etap II
    • Projekty zakończone
      • Doradztwo zawodowe – przygotowanie trenerów
      • Efektywne doradztwo edukacyjno-zawodowe
      • Partnerstwo na rzecz kształcenia zawodowego
      • Przywództwo
      • Wspieranie tworzenia szkół ćwiczeń
      • Tworzenie programów nauczania
      • Wspomaganie szkół w rozwoju
  • Nasze serwisy
    • Oferta doskonalenia ORE
    • Adaptacje podręczników
    • Biblioteka Cyfrowa
    • Doskonalenie w sieci
    • Edukacja globalna
    • Doskonalenie Ekspertów
    • Szkolenie kandydatów na ekspertów
    • E-podręczniki
    • Medioteka Edukacyjna
    • Scholaris
    • System Kierowania
    • Wyszukiwarka IP2
    • Zachować Pamięć
Wyszukiwarka
Pole wymagane. Wpisz minimum 3 znaki.

Strona główna » Wydziały » Wydział Rozwoju Kompetencji Kluczowych » Raporty uczestników warsztatów ECML

Wydział Rozwoju Kompetencji Kluczowych

  • Aktualności
  • Wspieranie tworzenia szkół ćwiczeń
  • Tworzenie programów nauczania
  • Zespół Kompetencji Cyfrowych
    • Zadania zespołu
  • Zespół Kompetencji Językowych i Wiedzy o Kulturze
    • Zadania zespołu
    • ECML – Punkt Kontaktowy
      • Szkolenie „Wykorzystanie ICT w nauczaniu i uczeniu się języków obcych”
      • Realizowane projekty
      • Zasoby ECML
      • O ECML
      • Raporty uczestników warsztatów ECML
    • DELFORT
    • Frankofonia
      • O Frankofonii
      • Szkolenia
      • Letnie stypendia dla nauczycieli
    • Metoda LdL
      • Opis metody LdL
      • Konkurs 2012
      • Konkurs 2011
    • Nauczanie dwujęzyczne
    • Europejskie Portfolio Językowe (EPJ)
      • EPJ dla dzieci w wieku 3-6 lat
      • EPJ dla dzieci w wieku 6-10 lat
      • EPJ dla dzieci w wieku 10-15 lat
      • EPJ dla młodzieży ponadgimnazjalnej i studentów
      • Gra edukacyjna
      • EPJ dla studentów – przyszłych nauczycieli
      • EPJ dla dorosłych
      • EPJ – informacje o projekcie
    • Szkoła wobec wyzwań migracyjnych
    • Wczesnoszkolne nauczanie języków obcych
    • Zmieniająca się szkoła
    • Wspieranie polityki językowej Rady Europy
      • Europejski system opisu kształcenia językowego
      • Europejski Dzień Języków
      • System opisu pluralistycznych podejść do języków i kultur
    • Współpraca polsko-gruzińska, projekt „One są wśród nas”
      • Opis projektu
      • Relacje
      • Materiały do pobrania
    • Różnorodność w(śród) nas
  • Zespół Kompetencji Matematyczno-Przyrodniczych − zadania
  • Materiały do pobrania
  • Egzamin ósmoklasisty
  • Kontakt

Szkolenia
DELFORT

26 listopada 2017

Raporty uczestników warsztatów ECML

  • Participant’s report to the National Nominating Authority and the National Contact Point - Agnieszka Jasińska
  • Participant’s report to the National Nominating Authority and the National Contact Point - Katarzyna Cybulska
  • Participant’s report to the National Nominating Authority and the National Contact Point - Grażyna Kiliańska-Przybyło
  • Participant’s report to the National Nominating Authority and the National Contact Point - Agnieszka Tokarczuk
  • Warsztaty „Kompetencje cyfrowe w nauczaniu języków obcych” - sprawozdanie - Marcin Hościłowicz
  • Warsztaty: „Inspiring language learning in the early years: Why it matters and what it looks like for children aged 3–12 years” – Justyna Maziarska-Lesisz
  • Towards a Common European Framework of Reference for language teachers - Danuta Romaniuk
  • Warsztaty: Mapa drogowa dla szkół – jak wspierać naukę języka, w którym prowadzone jest nauczanie - Aleksandra Kuna

Ostatnia aktualizacja: 28 listopada 2018

  • Print

Ośrodek Rozwoju Edukacji

  • O nas
  • Struktura
  • Patronaty
  • Szkolenia
  • Materiały do pobrania
  • Deklaracja dostępności

Przydatne Linki

  • Ministerstwo Edukacji Narodowej
  • Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
  • Centrum Informatyczne Edukacji
  • Centralna Komisja Egzaminacyjna
  • Instytut Badań Edukacyjnych

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Zamówienia publiczne
  • Praca
  • Regulamin publikowania informacji w serwisie internetowym ORE
  • Polityka prywatności
  • Inspektor ochrony danych

Kontakt

Ośrodek Rozwoju Edukacji
Aleje Ujazdowskie 28
00-478 Warszawa
tel. 22 345 37 00
fax 22 345 37 70
  • ORE
    • Aktualności
    • O nas
    • Struktura ORE 1
    • Praca w ORE
    • ORE poleca
    • Oferta doskonalenia ORE
    • Wydziały
      • Wydział Innowacji i Rozwoju
      • Wydział Resocjalizacji i Socjoterapii
      • Wydział Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych
      • Wydział Wychowania i Profilaktyki
      • Wydział Diagnozy i Współpracy z Poradniami
      • Zespół Projektu Wspomaganie Szkół
      • Wydział Rozwoju Kompetencji Kluczowych
      • Wydział Rozwoju Kompetencji Społecznych i Obywatelskich
      • Wydział Projektów
      • Wydział Nadzoru Pedagogicznego
      • Wydział Edukacji dla Rynku Pracy
      • Wydział Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego
      • Wydział Wspierania Kształcenia Zawodowego
      • Wydział Upowszechniania Zasobów
      • Wydział Wydawnictw
  • Kształcenie i wychowanie
    • Uczeń zdolny
    • Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
    • Podstawa programowa
      • Podstawa programowa
    • Matura
    • Nasz elementarz z obudową
    • Edukacja najmłodszych
    • Resocjalizacja i socjoterapia
    • Wychowanie i profilaktyka
    • Diagnoza uczniów
  • Szkolnictwo branżowe
    • Szkolnictwo branżowe
    • Podstawa programowa
    • Dodatkowe umiejętności zawodowe
    • Wydział Wspierania Kształcenia Zawodowego (WKZ)
    • Wydział Edukacji dla Rynku Pracy
    • Archiwum publikacji
  • Doradztwo zawodowe
    • Przykładowe programy realizacji doradztwa zawodowego i WSDZ
    • Wydział Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego
    • Portal Doradztwo edukacyjno-zawodowe
    • Projekt Eurodoradztwo
    • Sieci Wsparcia Doradca Zawodowy
  • Szkoła
    • Zarządzanie szkołą
    • Kompetencje społeczne i obywatelskie
    • Dla samorządów
    • Dla rodziców
    • Dla uczniów
    • Promocja zdrowia
    • Języki obce
    • Wspomaganie szkół i przedszkoli
  • Projekty PO WER
    • Szkolenia
    • Projekty realizowane
      • Diagnoza psychologiczno-pedagogiczna
      • Opracowanie modelu SCWEW
      • Pilotażowe wdrożenie modelu SCWEW
      • Szkolenia i doradztwo dla poradni
      • Tworzenie e-materiałów dydaktycznych do kształcenia ogólnego – Etap II
      • Tworzenie e-zasobów do kształcenia zawodowego
      • Weryfikacja i odbiór produktów projektów konkursowych z Działania 2.14
      • Zarządzanie oświatą w samorządach – Etap II
    • Projekty zakończone
      • Doradztwo zawodowe – przygotowanie trenerów
      • Efektywne doradztwo edukacyjno-zawodowe
      • Partnerstwo na rzecz kształcenia zawodowego
      • Przywództwo
      • Wspieranie tworzenia szkół ćwiczeń
      • Tworzenie programów nauczania
      • Wspomaganie szkół w rozwoju
  • Nasze serwisy
    • Oferta doskonalenia ORE
    • Adaptacje podręczników
    • Biblioteka Cyfrowa
    • Doskonalenie w sieci
    • Edukacja globalna
    • Doskonalenie Ekspertów
    • Szkolenie kandydatów na ekspertów
    • E-podręczniki
    • Medioteka Edukacyjna
    • Scholaris
    • System Kierowania
    • Wyszukiwarka IP2
    • Zachować Pamięć

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.