Przejdź do treśći Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do ORE poleca Przejdź do Stopka Przejdź do deklaracji dostępności
  • mniejsza czcionka A
  • normalna czcionka A
  • większa-czcionka A
  • kontrast czarny tekst na białym tle A
  • kontrast czarny tekst na zółtym tle A
  • kontrast żółty tekst na czarnym tle A

Ośrodek Rozwoju Edukacji - przeniesienie do strony głównej serwisu ColorMag

Wyszukiwarka
Pole wymagane. Wpisz minimum 3 znaki.

Strona główna » Wydziały » Wydział Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych » Metody pracy z dzieckiem z grupy ryzyka dysleksji
Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi a zmiany w prawie oświatowym

Bank Dobrych Praktyk


Szkoły i Miejsca Odkrywania Talentów
______________________________
 

Uczeń zdolny − archiwum

19 stycznia 2016

Metody pracy z dzieckiem z grupy ryzyka dysleksji

Poniższe materiały i publikacje wypracowane w ramach  kursu e-learningowego realizowanego przez WSPE:

  • Indywidualizacja nauczania a edukacja wczesnoszkolna
  • Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
  • Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE) w przedszkolu, szkole i placówce oświatowej – na czym polega rzeczywiste wspieranie uczniów z różnymi dysfunkcjami i dostosowanie dla nich wymagań edukacyjnych?
  • Moduł IV: Metody pracy wspierające uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
  • Moduł V: Sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych
  • Moduł VI: Pomoc psychologiczno-pedagogiczna – działania nauczyciela wobec uczniów z ryzykiem dysleksji i ich rodziców

Dobre Praktyki w odniesieniu do dziecka z grupy ryzyka dysleksji:

  • Strategia postępowania wobec uczennicy z grupy ryzyka dysleksji
  • Strategia postępowania wobec uczennicy przejawiającej symptomy ryzyka dysleksji
  • Strategia działań wobec uczennicy z symptomami ryzyka dysleksji
  • Diagnoza dziecka z grupy ryzyka dysleksji
  • Strategia postępowania wobec ucznia przejawiającego symptomy ryzyka dysleksji

Ostatnia aktualizacja: 27 listopada 2017

  • Print

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.